Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice - Afficher un message - Ile Maurice Ete 2005
Discussion: Ile Maurice Ete 2005
Afficher un message
  #72 (permalink)  
Vieux 28/09/2005, 03h58
NetRunner NetRunner est déconnecté
Foreman

Dangers

Ena dangers inpé partout aster, mais so niveau différent à cause nous type population, ek liberté dans pays. Mo oulé dire qui si ban dangers qui menace ou dans maurice li encor presque kapav calculer parcequi dans maurice dimoun na pas enkor possède zarmes couma lézot pays. Mais attention détrompe zott zot capav étonné si zot koné qui quantité zarmes à feu non déclaré exister dans Tizil.
Aina quelques années de celà nous ti en vacances à Maurice, ek nous apé passe entre deux bazaars pou alle rejoindre la gare du Nord. Mo épouse ek mo ti garçon ti apé accompagne moi. Mo épouse demande moi fer aine photo la rue entre 2 bazaar pou li. Mo dire li mo plus facile fer 5 secs film caméra ek après mo ava fer photo à partir de ça kan nous retourne lacaz. Mo ti aina ça sangle caméra la autour mo poignet, ek ti vers 12hrs30 beaucoup dimouns. Heureusement kan mo fine fer quelques secondes film la mo fine trouve aine l'article intéressant dans aine magasin qui fer coin face à la gare. Mo continié filmé ek mo rentre dans magasin. La mo arret filmé ek guette dans vitrine madame commerçant la li appel moi ek li dire moi si mo bizin so l'aide. Lerla so missié dire moi " mo capav guette ou caméra la aine coup, parcequi mo ti envi aster aine mem modele" mo approche akot comptoir ek mo montré li toujours sangle bien dans mo poignet. Lerla li dire moi fer attention aina deux dimoun derrière la porte d'entrée qui apé suivre ou pou arrache ou caméra. Mo vite rewind cassette la ek en fait mo trouve deux figures qui ti devant la porte ek aine la met vite so lamain devant so figure kan mo filmer dans so direction. Ler mo ressorti mo caméra fini dans sac ek sac en bandouillière lors mo ventre, mo deux lamains bien libre ek mo sorti en premier mo guet zot en sortant, lerla tout les deux fine vite sauver. Mo pou dire zot mem dans grand lizour bizin fer attention. Danger li partout mais aina tibandit ek grands bandits ...
Réponse avec citation