Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice - Afficher un message - Language Lors Forum
Discussion: Language Lors Forum
Afficher un message
  #2 (permalink)  
Vieux 23/07/2004, 14h20
SheHzaD555 SheHzaD555 est déconnecté
Super Fan RM

anne-marie chelin

Posted: Thu Jul 22, 2004 9:41 pm Post subject: langage moricien "creole"?

--------------------------------------------------------------------------------

Moi ,monne lire in pé ce qui finne ecrire dans banne reponse.Nous langage créole????. Selon moi, tout dépends are qui nou pé coser.
Nou, moriciens, nou bizin fier qui nou capave cose anglais, français, et qui nou capave exprime nou dans la langue pays qui finne accueillir nous.Mo croire qui perna ene moricien qui capave trouve vraiment difficulté quand li trouve li dans ene pays etranger.Voilà qui fer nou perna droit renier ce qui nou fami finne enseigne nou ,que ce soit français, anglais. hindi, tamil, chinois et nou base creole....Si ensuite ene dimoune trouver qui li exprime li mieux en anglais ou en français, mo pas trouver qui fer li bizin honter.Moi, personellement ,mo exprime moi mieux en italien,et pourtant mo moricienne ziska dans mo l'ame.Alors ,mo penser qui c'est pas parcequi nou cose creole qui fer nou moricien!!!!!!!.Aster ,si langage moricien c'est le" créole" moi mo pas croire.Le crèole c'est ene façon qui fer nou communiquer quand nou peur qui nou perdi nous identité.Nous ,moriciens, nou trop intelligent pou dire nou banne zenfents qui zotte bizin cose ZISTE creole.( sans faire de torts à personne!!!!)
Et ene vrai moricien , li reste moricien ziska la mort.