Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice - Afficher un message - Ile Maurice Ete 2005
Discussion: Ile Maurice Ete 2005
Afficher un message
  #36 (permalink)  
Vieux 27/08/2005, 20h38
tipima tipima est déconnecté
Fan RM

hahaha!!! mone bien ryer mone lir zot bane posts lor ça thread la. Bé à mon tour mo dir zot MERCI MERCI MERCI pour ça bane bons moments passés ensam!

Z@@, to exactement kuma mo ti pe imaginer, c'est-à-dire, completely mad!!! et c'est pour cela que je t'adore
Nathalia, une vraie princesse comme dirait un certain M.racine. Je suis très contente de t'avoir rencontrée
Mary, bisin roule matack la en direk ensam!
Netrunner, to ti famille exceptionnelle. Et mone bien aprécier bane ti diskissions nou ine gagner dans flic en flac, en mangeant bane gato pima, samoussa, dipain-ourite!!
Davidd, fer tention bane ti mauricienne la kokin toi ene zour et pa laisse toi retourne belgique!!
Et tous les autres radiomorisiens, bien kontan ine zoine zot autour ça dejeuner au chandelles la. Zaa et moi, nou ti boire di l'huile parski telman nou ryer fort, la voix ti pe gagne la rouille!!!!
Mo espéré ki pou ena beaucoup lezot moments pou passer are zot. Mo fek get certaines fotos, ena nek fotos bane lamé lipié!!!!! pena figir ditout, kifer??? fotograf la aussi ti boire di l'huile dans ça diner aux chandelles la???? Z@@ bisin envoy bane coaltar ça foto alouda la, ki to dir? fer zot baver!!
Hey, re MERCI!!! et merci à radio et toute l'équipe de RM!!!
Réponse avec citation