Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice - Afficher un message - 100 zour pou change la vie banne morisien
Afficher un message
  #10 (permalink)  
Vieux 03/08/2005, 09h04
_phi_ _phi_ est déconnecté
Fan RM

Citation:
Posté par Nathalia
Choisy, politique Navinchandra c'est vide la caisse l'étât, fer lepep content et laisse gros dette lor latet du prochain govt Après, quand prochain govt vini, li pou bisin combler trou laisser par "chose" so govt, li pou bisin donc augmente tout zaffaire pou redresse l'écomonie mais lepep pas content sa li Sa meme lepep ine remette Navinchandra dans la place car man la conne fer leker lepep content même si après nous éna des milliards de roupies de dette au niveau international
bon c'est mon opinioin perso. ene zaf mo pas comprend ce que comment mauriciens cave vote comme PM ene boug ki enan duo nationalite, ene boug ki zamais ine travaille morice... peut etre je suis un con qui ne connait rien a la complexite de l'ile maurice, car il ne faut 300,000 mauriciens ont vote pour lui comme PM. Mais par principe, on choisi un leader qui est 100% mauricien, qui connait le secteur civil et l'administration. Mais bon le peuple a decide. Que je ne ferais pas pour devenir Root Ram...m. Un nom de famille cave faire racine vine Premier Ministire

En est-ce ki kaine conner ki faire MSM/MMM in perdi l'elections. Mone tender ti enan analyse, mais mo pane trouve lor web.
Réponse avec citation