Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice - Afficher un message - ZISTWAR ZOKRIS
Discussion: ZISTWAR ZOKRIS
Afficher un message
  #35 (permalink)  
Vieux 27/07/2005, 10h04
Zaa Zaa est déconnecté
Fan RM

ene ti cado de nou Rocco!

merci Rocco et gro bizou a toi

ZOCRIST L”HOMME FOUTU:

Mama Zocriste inquiét le temps li trouve so pove garcon pé assisé et pé admire so gros pouce pendant 3 heurede temps. “Ki arrive toi mo garcon? Eski ene lote boulon fine lasse dans to la tête encore” demande la maman, “depi gramatin mo trouve toi pé fixé to gros pouce la, couvert li ek ene légant si to trouve li villain” commente la maman.

“Non maa, mo pa pé vine dou lali moi, mo pé gette mo pouce cose mone envie vine ene alpiniste et mo premier montagne ki mo pou grimper C montagne Pouce. Acose ca meme ki mo pé faire ene l’etude lor mo pouce pou getter ki kotter mo pou attak li avant.”

Cose finance ti unpeu limité, Zocrist decide pou bricole tou so l’ekipement li meme, li enterre banne long coulou 3 pouce dans so botte , li rode banne vieu la corde, après line tricotte ene parachute pou securité et en dernier line prepare ene testament en ka si li pa retourner.

Le jour arrivé, Zocriste commence grimpé, pli li monter pli li motivé pou arrive laho. Finalement line reussi arrive au sommet, li assisé pou casse ene pose, li mangé et li faire ene ti someil pou prepare li pou la décentre. Le temps li levé li trouve ene zolie femme habille toute en blanc pé assise lor ene gros roche et pé pleuré.

Zocrist alle vers li pou demande li ki faire li pé pleurer “excuse moi mamzel, ki faire ou pé pleurer comme ca?” Tifi la dire li “Mone plein ek la vie, mo famille fine désonore moi et mo pou jette mo le corps pou termine tous.”

Zocrist dire li “ou papa ti besoin ene terrorist li parceki ou ene bombe, jamais mo pa fine trouve ene jolie femme coma ou.” Femme la continué pluerer meme et Zocriste rode prend l’aventage dans so faiblesse, Zocrist dire li “pou jetter ou pou jetter meme, ki faire ou pa faire ene dernier faveur pou ene ti malhereux come moi?”

Femme la demanne li ki faveur, Zocrist dire li “ jamais mo fine embrasse ene femme dans mo la vie, laisse mo embrasse ou avant ou jetter.” Femme la dire li correct.

Zocriste embrasse li ene baiser ki dure pendant 12 minutes, line perdu respiration trois fois et li vine bleu, gris, pale et tou couleurs. Le temps li fine fini embrasse jolie femme la, li dire li “Ou embrasse mari bien, ou la leve douce, manière ki ou serre moi ou faire mo temperature grimpé, mais ki faire ou envie suicide ou?” Copine la dire li “Mo famille fine rejette acose mo habille en linge fam, zote dire ki mo faire zote gagne honté, comme ene zome zote ti envie ki mo rente dans l’armé ou bien rente marin.”

Zocriste gagne ene shock, li pa gagne le temps dessanne, li lek jetter et li ouvert so parachute ki li fine tricotté. Depi ca mo pa fine tanne li du tous.
Réponse avec citation