Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice - Afficher un message - En l'amour la diffence d'age a t'elle de l'importance
Afficher un message
  #3 (permalink)  
Vieux 07/06/2005, 09h16
tipima tipima est déconnecté
Fan RM

Amour quand tu nous tiens!!

Très bon sujet keyshia!!! Pou moi, différence l'âge au même titre ki différence couleur, culture et religion, c'est pas important. L'essentiel c'est qui relation sincère. Fauder pas zom ki pe sorti avec ene ti jeune la li per fer li zis pou glacer auprès so bane camouade et fauder bane fam ki sorti avec bane ti jeune zot fer li zis pou rassure zot ki malgré l'âge zot encore kapav séduire... Pour moi, du moment que c'est l'amour et ki pena aukene motivation pervers, pourquoi pas? Fauder pas aussi bane seki jeune choisir bane vieux parski zot pe fer bane transfert, si pas parski zot pas ti gagne l'amour mama ou papa et zot essaye retrouve ça dans ene relation amoureuse. si c'est sincère moi mo pas trouver kot problème la. Maintenant, ena ene lot question: est-ce qui c'est bon si zot fer bane zenfant alors ki zenfan la kapav grandi sans ki li konne ene so bane parents, ça mo pas trop konner.... voila, merci!!
Réponse avec citation