Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice - Afficher un message - ZISTWAR ZOKRIS
Discussion: ZISTWAR ZOKRIS
Afficher un message
  #28 (permalink)  
Vieux 06/06/2005, 12h02
Rocco Rocco est déconnecté
Super Fan RM

Envoyer un message via Yahoo à Rocco
Zistoire Zocris!!!

Zocris rente dans enn boite de nuit ek so caneson zone, chemise a fleure vert ek so palto aré bleu, li coma enn paon. Li jonglé enn la clé loto dans so la main mais line blié tire so clips bicyclette dans so la goule caneson. Li decouvert ki li tousel mec ladans, li gette li dans la glasse et li dire “Zocris, ce soir to pa pou sorti la bredouille man, tou ca banne nanas la pou fole de toi.”
Li alle lor bar et li commande 8 vers la bière, li payé et li dire serveuse “asterela jette deux vers ladan.” Serveuse la jette 2 vers la bière la et demanne Zocris ki faire line jette ca 2 vers la bière la. Zocris dire li “mo pas bete moi, coumsa mo pa besoin alle dans latrine a toute heure, ordinairement mo urine 2 vers par nuite.” Zocris tire so cigar li fumé, lere getter enn fosse cigar ca, bonerre line casse 5 cigarettes et line roulle li dans enn papier maron pou faire croire cigar.

La, li casse enn pose lor bar, boire so la bière, fume so cigar et gette banne fams la dansé. Enn jolie fam vine lor bar, Zocris borde lor li et dire li “Hello Soleil de minuit, pourai-je vous offrire quelque chose?” Fam la dire li “Pas gaspille to letemps cose mo enn lesbienne moi.” Zocris dire li “Moi suis Mauricien et ki parti Lessbia to sorti?” Fam la dire li “To na pa comprend, mo enn lesbienne ca veu pa dire ki mo sorti Lesbia,” Zocris demane li ki ca veu dire lesbienne. Fam la dire li “Coma mo pou explik toi ca!!! to trouve ca jolie nana laba la? Mo tia content faire gaté avec li.”
Zocris dire li “dans sa cas la, moi ossi mo besoin enn lesbienne alors.”

Fam la dire li “to dans enn club lesbiennes la, to besoin alle lote coté chemin dans club Transvesti cote to pou senti toi pli comfortable.”

Pauvre Zocris, so innocence mette li dans pince.

Rocco
Réponse avec citation